vrijdag 20 december 2013

Miniinthebox Telefoon Hoesjes

Hooi allemaal!
Hebben jullie dat ook wel eens?
Dan kijk je naar je mobiel en denk je: Hmm met een leuk hoesje zou die er veel beter uit zien.
Dan zoek je even op het internet naar een paar leuke hoesjes en zie je dat er niet veel leuke hoesjes zijn, en als die er al zijn kosten ze heel wat geld.
Nou heb ik een webshop gevonden die vanalles verkoopt voor een lage prijs!

www.miniinthebox.com

Deze webshop verkoopt van alles: van sieraden tot mp3's.
En natuurlijk ook : Telefoonhoesjes.
In dit artikel laat ik jullie 2 hoesjes zien die ik van de webshop heb besteld en waar ik erg blij mee ben.


Dit zijn de hoesjes.
Ik vind ze er super leuk uitzien en passen ook perfect op mijn Iphone.



Het eerste hoesje is een hoesje met een zacht bloemen patroon.
Hij heeft rechts onder gouden studds die hem lekker stoer maken.
Je krijgt bij die hoesje ook een tube lijm en een extra studd voor het geval dat het hoesje beschadigd wordt of er een studd uitvalt.

Het hoesje kost 2,75

Directe link naar het hoesje:



Dit hoesje wilde ik al heel lang hebben, dus dan kunnen jullie bedenken hoe blij ik was toen ik dit hoesje had gevonden in de webwinkel.
Het i een blauw hoesje met aztec print.
Over de print heen staat een infinity teken waartussen staat Hakuna Matata, hoe leuk!
En het infinity tekentje is nog eens gemaakt van allemaal kleine vogeltjes.

Het hoesje kost 3,37

Directe link naar het hoesje:



Niet alleen zijn er nog veel meer leuke hoesjes te koop in de webshop, hij heeft ook nog eens geen verzendkosten!
En dat te bedenken dat hij helemaal vanuit china wordt verzonden..
De verzendtijd is alleen een beetje lang, het duurt ongeveer 10-20 werkdagen nadat ze je bestelling hebben ontvangen.

Wat vinden jullie van deze goedkope , leuke hoesjes?
Ga je een kijkje nemen in de webshop of is het niks voor jou?
Laat het me weten in de reacties !






Geen opmerkingen:

Een reactie posten