zaterdag 21 december 2013

Primark nep nagels

Hooi allemaal,
Ik was laatst bij de primark en toen ik langs het beautyproducten schap liep zag ik me toch een paar mooie nepnagels.
Ik was nooit echt een fan van nepnagels want de meesten die ik zag waren beprint met iets wat ik niet mooi vond of het was gewoon zo'n standaard french manicure setje.
Ook vond ik de prijs soms belachelijk dat bij zo'n setje hoorde.

Maargoed, ik heb dus 2 setjes nepnagels bij de Primark gekocht en ik ga die vandaag voor jullie reviewen.


Dit zijn de nepnagels.
De linker is een french manicure achtig concept maar dan met een snorretje onderaan.
De rechter is zwart gelakt en heeft verticaal 4 gouden studds erop geplakt.


Als eerst de snorren french manicure achtige nagels.
Ze zijn doorzichtig aan de bovenkant dus je moet ervoor zorgen dat je geen overgebleven nagellak hebt zitten want dat schijnt er gewoon doorheen.
Ik vind deze nagels superschattig, het snorrenpatroontje maakt het grappig maar door het french manicure concept is het nogsteeds vrouwelijk en gaat het niet ( zoals bij de meeste producten waarbij een moustache op beprint is) aan de kinderachtige kant hangen.
Wel zou ik dit afraden als je naar een belangrijk zakelijk gesprek gaat, haha.
Je krijgt er een tube lijm bij inbegrepen.
Er zijn genoeg nagels voor ongeveer 4 beurten.
En let op, het setje kost maar 1,50 !


Het tweede setje is het zwarte concept met gouden studds.
Toen ik deze zag liggen was ik meteen verkocht.
Ik vond ze er superstoer uitzien en hij lag dus meteen in mijn mandje.
Alleen toen ik thuis kwam was ik een beetje teleurgesteld want ik kwam erachter dat alleen de zichtbare nagels ( die je dus door de verpakking heen ziet ) met gouden studds beplakt zijn en de anderen gewoon zwart zijn.
Ik denk dat je alleen je ringvinger met de goudenstuddnagel moet beplakken en de rest gewoon zwart houden.
Het resultaat ziet er ook best mooi uit, want als ik me nu voorstel dat ik alle nagels met studds zou hebben zou het denk ik een beetje druk worden, nu staat er een nagel in de spotlight haha.
Over het algemeen ben ik zeer tevreden over dit setje.
Ook deze was niet duur, hij kostte 2,00


Wat vinden jullie van deze nepnagels van de Primark?
Gaan jullie snel naar de winkel om een setje te scoren of laten jullie dit product lopen?
Laat het me weten!







1 opmerking: