zondag 22 december 2013

Sweater Weather Tag






Gister was het dan zover, de eerste dag van de winter!
De tijd van warme chocolade melk, geurkaarsen, warme truien, en natuurlijk kerst!
Ik heb deze tag op een aantal blogs voorbij zien komen en ga hem nu ook doen voor jullie.
Pak er wat lekkers bij en lees verder :).


1. Favoriete geurkaars tijdens de herfst?
Ik heb heel veel geurkaarsen die ik lekker vind.
Meestal als ik in een winkel ben en ik een schattige kaars zie die ook nog eens lekker ruikt stop ik hem meteen in mijn mandje.
Mijn favoriete geurkaars op dit moment is de Airwick Appel kaneel geurkaars.


2. Coffee, thee, of warme chocolademelk?
- Coffee ! Ik zelf ben niet helemaal weg van thee of warme chocolade melk.
Thee vind ik vaak niet lekker en van chocolademelk word ik gauw misselijk.
Koffie is echt iets waar je mee blij kan maken!


3. Wat is de beste herinnering die je hebt tijdens het herfst seizoen?
Hmm.. Ik denk dat ik de sfeer ervan gewoon altijd heel leuk heb gevonden.
Ik vond het vroeger altijd leuk om met vriendinnen naar buiten te gaan en herfstbladen te verzamelen.
Dat is natuurlijk weer een tijdje geleden maar ik denk er vaak aan terug als ik een kind een herfstblad op zie pakken.


4. Burgundy lippen of winged liner?
- Winged liner definitely.
Mij zie je (bijna) nooit zonder een winged liner naar buiten gaan.
Ik draag zelf bijna nooit lippenstift, alleen vaseline of een lipcream voor een subtiele kleur en zodat mijn lippen niet droog worden


5. Favoriete herfst parfum?
- Jean Paul Gaultier Classique
Dit is nog altijd mijn fav parfum, hij is niet te sterk maar toch heeft hij een heerlijke geur die je van een perfecte afstand kunt ruiken.



Hij is een beetje prijzig maar dan heb je wel wat :)
6. Favorite herfst maaltijd?
- Warme maaltijden: Soep, spaghetti, pizza noem maar op!




7. Hoeden of sjaals?
- Sjaals, Ik heb niet het hoofd voor hoeden haha.


8. Meest gedragen sweater?
- Mijn GEEK sweater die ik in engeland heb gekocht in een onbekend winkeltje.


9. Favoriete herfst nagellak?
- Catrice 'Caught on the red carpet' nagellak.


10. Skinny jeans of leggings?
Skinny jeans, ik heb het niet zo met leggings, ze ogen gauw ordinair


11. Laarzen of uggs?
- Uggs, Ze mogen zeggen wat ze willen maar het blijven fijne schoenen die je voetjes warm houden tijdens de winter



12. Waarom ben jij gek op het herfst seizoen?
- Tijdens het herfst seizoen is het tijd om met je vriendinnen lekker op de bank een filmpje te kijken en in je cozy pyama warme choco of thee te drinken.
In de zomer ben je meestal de hele dag buiten.


13. Is ”pumpkin spice” de hype waard?
- Het is wel bijzonder en ander maar dat er zoveel over gezegd word, een beetje overdreven.


Wat vinden jullie leuk aan de herfst/winter?
Laat het me weten !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten